marți, 24 mai 2011

Raiul personal

Cand eram mica credeam ca exista o lume magica undeva, cu printi ,printese, spiridusi, elfi, sirene si toate creaturile pe care le intalnim doar in basm. Am crescut, si fata de toti a trebui sa renunt la aceasta fantezie, pentru ca in lumea noastra "reala" nu putem admite existenta lor. Dar de ce mi'am spus tot timpul...de ce nu pot exista undeva.......de ce nu pot exista in raiul meu?
E un rai atat de frumos de ce trebuie sa existe doar versiunea crestina a lui.......dar raiul nu e doar unul, raiul nu este separat de noi...un loc unde ne adunam dupa moarte, raiul este in noi. Asa cum si filmul "What dreams may come" prezinta iti creezi propria viziune despre rai, exista atatea raiuri cate viziuni sunt, si acesta este al meu.

3 comentarii:

denaide spunea...

:) Bine ai venit, ingere!

d1v1n3_L0v3 spunea...

As aduga si aceasta minunata poveste ca sa fii convinsa ca exista raiul interior:

Într-un mic orăşel trăia o femeie cu cei doi feciori ai ei.
Unul dintre feciori era negustor de umbrele iar celălalt îşi câştiga existenţa vânzând sandale.
Femeia era mai mereu tristă. Văzând-o mereu în această stare de tristeţe, un cunoscut a întrebat-o:
" - Ce te supără femeie? Ce necaz îţi chinuie sufletul?"
Femeia îi răspunse:
" - Vezi dumneata, acum plouă. Unul din feciorii mei trăieşte din vânzarea de sandale. Din cauza vremii afacerea lui are de suferit. Cum să nu fiu necăjită? "
Peste câteva zile soarele îşi făcu simţită prezenţa în micul orăşel dar mai puţin în inima femeii căci ea tot tristă şi abătută era. Nedumerit acum, omul o întrebă din nou:
" - Acum e soare, nu asta aşteptai? Feciorul tău are acum o afacere prosperă vânzând sandale, de ce eşti în continuare supărată?"
Femeia îi răspunse:
" - Vezi dumneata, celălalt fecior al meu vinde umbrele. Cine cumpără umbrele pe vremea asta însorită? Înţelegi acum de ce sunt tristă? "
" - Sunt şi mai nedumerit acum, răspunse omul. Din câte mi-ai vorbit despre feciorii tăi, eu înţeleg că tu ar trebui să fii mereu o mamă fericită. Când plouă, feciorul tău care vinde umbrele prosperă iar când e soare celălalt fecior al tău vinde sandale."
"În timp ce înţeleptul este fericit şi în iad, prostul suferă şi în rai."

Erya spunea...

Multumesc draga ingeras pentru povestea ta minunata. Te imbratisez cu drag